Hasło „UNIQUE YOUNIVERSE”, czyli potrzeba tworzenia produktów i usług, które odpowiadają indywidualnym potrzebom i życzeniom, było motywem przewodnim targów DOMOTEX 2018, które zakończyły się w Hanowerze 15 stycznia. Marka Chapel Parket doskonale realizuje tę ideę w praktyce, gdyż od samego swojego początku istnienia zaprasza inwestorów do kreowania własnej, wymarzonej podłogi. Podczas hanowerskiego show Chapel Parket zaprezentował zarówno bestsellery, jak i zupełnie nowe propozycje. Ekspozycja marki miała około 150 metrów kwadratowych powierzchni i - jak zwykle - nie zawiodła odwiedzających.
W logotypie Chapel Parket nie bez przyczyny widoczna jest postać starożytnego architekta. W ten sposób marka manifestuje ideę towarzyszącą jej od samego początku. Tu każdy zamawiający jest kreatorem własnej podłogi: z dostępnych możliwości tworzy wyjątkowy produkt spełniający wszystkie oczekiwania. - Posiadanie w domu, czy mieszkaniu własnoręcznie zaprojektowanej podłogi daje dużą satysfakcję. Inwestor decyduje o selekcji drewna dębowego, rodzaju elementów, rozmiarze, kolorze i wykończeniu, a więc od podstaw tworzy wyjątkowy, spersonalizowany produkt. Chapel Parket pozwala urzeczywistniać odbiorcom indywidualną wizję podłogi, zarówno od względem estetycznym, jak i technicznym - przypomina Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket.
Realizacja zamówienia, choć ma miejsce w fabryce, wymaga dużego nakładu ręcznej pracy. Każde zlecenie jest wykonywane przez rzemieślników, co przekłada się na jakość produktu i potęguje efekt niepowtarzalności podłogi.
Możliwości jakie oferuje Chapel Parket są liczone w dziesiątkach tysięcy: wszystkich pokazać nie sposób, stąd w Hanowerze prezentowane są zawsze idea marki, próbki wszystkich kolekcji, ale też zupełnie nowe propozycje. W tym roku (w związku ze zmianami organizacyjnymi targów) imponujące stoisko o powierzchni około 150 metrów kwadratowych stanęło w hali 13. Jak zwykle, zbudowano je z dużym rozmachem i w formule open space. Tym razem Chapel Parket zaskoczył odwiedzających podłogą wykonaną z kasetonów Chapel Minster. - Kasetony, nawet te najbardziej nietypowe wzory, są obecne na innych stoiskach, ale jako jedni z nielicznych (jeśli nie jedyni) wystawców zdecydowaliśmy się na ułożenie ich również pod stopami gości. Każda podłoga, a kasetony zwłaszcza, najlepiej prezentuje się oglądana na dużej przestrzeni, wykorzystaliśmy więc podłogę stoiska, aby je w pełni zademonstrować - wyjaśnia Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket.
Organizatorzy tegorocznych targów zaproponowali uczestnikom zupełnie nową konfigurację pawilonów. Zmiany te wywołały sporo dyskusji, ale marka Chapel Parket na brak odwiedzających nie mogła narzekać. Ich uwagę wzbudzały także wmontowane w ściany stoiska szerokie, obrotowe ekspozytory poszczególnych serii podłóg. Duże wrażenie zrobiły również próbki dostępnych w palecie odcieni, które udostępniono na jednej ze ścianek ekspozycji. Ekspozycję dopełniały detale z naturalnego drewna.
Chapel Parket co roku nie tylko pokazuje dostępne możliwości, ale także dostarcza nowych inspiracji. W Hanowerze premierowo zaprezentowano koncepcję podłóg ułożonych w dekoracyjne, przestrzenne wzory, które dają efekt trójwymiaru. - Zastosowane w tym przypadku połączenie różnych faktur i odcieni spotkało się z dużym uznaniem gości. Drewno dębowe cieszy się w ostatnich latach zawrotną popularnością, co jest widoczne oczywiście także na hanowerskich targach. Jednak, jak widać, ten szlachetny surowiec nadal nie daje się zaszufladkować i pozostawia duże pole do kreatywności - mówi S. Kos.
Do dużego popytu na dębowe podłogi nawiązał także Paweł Bekas. - Rok 2017 był w naszej branży bardzo niestabilny, a rosnące ceny drewna dębowego wysokiej jakości dawały się we znaki firmom z całej Europy. Mimo to, w ubiegłym roku zrealizowaliśmy zamierzone cele i liczymy na to, że rok 2018 będzie jeszcze lepszy - podsumowuje ekspert Chapel Parket.
Kolejna odsłona targów DOMOTEX w Hanowerze będzie miała miejsce w dniach 11-14 stycznia 2019 roku. Wcześniej podłogi Chapel Parket będzie można zobaczyć na krajowych spotkaniach branżowych. Marka zaprezentuje się m.in. na targach w Poznaniu oraz Katowicach.
* * *
Chapel Parket – podłogi z własną historią
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska
Instagram: chapel_parket_polska
Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.
* * *
KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl
Kontakt dla mediów:
Anna Koza
specjalista ds. public relations
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 780 115 953
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/domotex-2018-marka-chapel-parket-inspiruje-i-prezentuje-bestsellery